Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
fyzická osoba Jiří Kratochvíl
se sídlem Podbořany, Bratří Čapků 669, 44101
identifikační číslo: 17226309
zapsané v živnostenském rejstříku
Neplátce DPH
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) fyzické osoby Jiřího Kratochvíla, se sídlem Podbořany, Bratří Čapků 669, 44101 , identifikační číslo: 17226309, zapsaného v živnostenském rejstříku (dále jen „pronajímatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě nájemní smlouvy (dále jen „nájemní smlouva“) uzavírané mezi pronajímatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „nájemcem“) prostřednictvím internetového obchodu pronajímatele. Internetový obchod je pronajímatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.ijkevent.cz/pujcovna (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Tyto obchodní podmínky platí v plném rozsahu pro spotřebitele.
1.3. V případě kdy je osoba, která má v úmyslu využít pronájmu zboží od pronajímatele, právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, poté se nejedná o spotřebitelskou smlouvu a nevztahuje se na ni ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek
1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v nájemní smlouvě. Odchylná ujednání v nájemní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí nájemní smlouvy. Nájemní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Nájemní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.6. Znění obchodních podmínek může pronajímatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.7. Znění obchodních podmínek může pronajímatel měnit či doplňovat. Práva a povinnosti nájemce se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jejichž účinnosti vznikla nájemní smlouva. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.
2. Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace nájemce provedené na webové stránce může nájemce přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může nájemce provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může nájemce provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání předmětů nájmu je nájemce povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je nájemce při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené nájemcem v uživatelském účtu a při objednávání předmětu pronájmu jsou pronajímatelem považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Nájemce je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Nájemce není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Pronajímatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy nájemce svůj uživatelský účet déle než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z nájemní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Nájemce bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení pronajímatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. Uzavření nájemní smlouvy
3.1. Veškerá prezentace předmětů nájmu umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a pronajímatel není povinen uzavřít nájemní smlouvu ohledně tohoto předmětu nájmu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o předmětu nájmu, a to včetně uvedení cen jednotlivého předmětu nájmu. Ceny předmětu nájmu jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty (pronajímatel není plátce DPH) a se všemi souvisejícími poplatky. Ceny předmětů nájmu zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost pronajímatele uzavřít nájemní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. V případě, že na straně pronajímatele došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny předmětu nájmu na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, není pronajímatel povinen dodat nájemci předmět nájmu za tuto zcela zjevně chybnou cenu pro zdánlivost našeho právního jednání dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním předmětu nájmu. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním předmětu nájmu uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je předmět nájmu doručován v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání předmětu nájmu vyplní nájemce objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném předmětu nájmu (objednávaný předmět nájmu „vloží“ nájemce do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady nájemní ceny předmětu nájmu, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného předmětu nájmu a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním předmětu nájmu (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky pronajímateli je nájemci umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky nájemce vložil, a to i s ohledem na možnost nájemce zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle nájemce pronajímateli kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou pronajímatelem považovány za správné. Pronajímatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení nájemci potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty nájemce uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa nájemce“).
3.6. Pronajímatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství předmětů nájmu, výše ceny nájmu, předpokládané náklady na dopravu) požádat nájemce o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi pronajímatelem a nájemcem vzniká doručením potvrzení objednávky (akceptací), jež je pronajímatelem zasláno nájemci elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty nájemce. Po akceptaci je již objednávka závazná. Změny objednávky po akceptaci jsou možné jen po vzájemné dohodě pronajímatele a nájemce. Za akceptaci není považována automaticky generovaná zpráva o přijetí objednávky. Pokud by akceptace neproběhla, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy převezme nájemce předmět nájmu od pronajímatele, nebo dopravce.
3.8. Nájemce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání nájemní smlouvy. Náklady vzniklé nájemci při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí nájemce sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena předmětů najmu a platební podmínky
4.1. Cenu předmětů nájmu a případné náklady spojené s dodáním předmětů nájmu dle nájemní smlouvy může nájemce uhradit pronajímateli následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně pronajímatele na adrese Bratří Čapků 669, 441 01, Podbořany; Platba v hotovosti je přijímána pouze po domluvě mezi pronajímatelem a nájemcem.
- bezhotovostně převodem na účet pronajímatele č. 246826347/0600, vedený u společnosti MONETA Money Bank, a.s. (dále jen "účet pronajímatele"); Pokyny k platbě zašle pronajímatel e-mailem nájemci při akceptaci objednávky.
4.2. Společně s cenou pronájmu je nájemce povinen zaplatit pronajímateli také náklady spojené s balením a dodáním předmětů pronájmu ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou pronájmu i náklady spojené s dodáním předmětu nájmu.
4.3. Pronajímatel vedle platby nájemného požaduje od nájemce kauci pro případ poškození, spotřebování, či jakéhokoli jiného znehodnocení předmětu nájmu. Více v článku 5.
4.4. V případě platby v hotovosti je cena nájmu splatná při převzetí předmětů nájmu. V případě bezhotovostní platby je cena nájmu splatná do pěti dnů od akceptace objednávky a zároveň nejpozději šest dní před termínem akce. Cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet pronajímatele. Pronajímatel je v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku oprávněn požádat nájemce o uhrazení celé ceny nájmu (příp. zálohy) před jeho odesláním nebo předáním.
4.5. V případě bezhotovostní platby je nájemce povinen uhrazovat cenu nájmu předmětu nájmu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek nájemce uhradit cenu nájmu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet pronajímatele.
4.6. Pronajímatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany nájemce nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé ceny nájmu ještě před odesláním předmětu nájmu nájemci. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny nájmu předmětu nájmu poskytnuté pronajímatelem nájemci nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví pronajímatel ohledně plateb prováděných na základě nájemní smlouvy nájemci doklad – fakturu. Pronajímatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Doklad – fakturu vystaví pronajímatel nájemci po uhrazení ceny pronájmu předmětu nájmu a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu nájemce.
5. Kauce / Jistota
5.1. Kauce/Jistota je finanční částka, kterou nájemce dobrovolně postupuje pronajímateli jako formu vratné zálohy. Pokud pronajímatel převezme předměty nájmu zpět ve stejném stavu jako je odeslal, je povinen navrátit přijatou Jistotu nájemci v plné výši.
5.2. Výše Jistoty odpovídá přibližně 50% tržní ceny pronajímaných předmětů. Výši kauce stanovuje vždy pronajímatel. Pronajímatel si vyhrazuje právo u jednotlivých předmětů nájmu, nebo dle celkové výše objednávky stanovit individuální výši Jistoty.
5.3. Při osobním předání nepoškozených předmětů nájmu je kauce předána ihned, nebo zaslána na účet nájemce maximálně do 2 pracovních dnů. Jestliže byly předměty nájmu zaslány prostřednictvím zásilkové služby (přepravce), je vratná kauce zaslána do 10 pracovních dnů od data převzetí nepoškozených, nezničených a neznehodnocených předmětů nájmu na bankovní účet nájemce.
5.4. Při převzetí poškozených, zničených nebo znehodnocených předmětů nájmu je pronajímatel oprávněn ponechat si jistotu nebo její část, aby mohl předměty nájmu opravit nebo je uvést do původního stavu. Pokud není možné předměty nájmu opravit nebo je uvést do původního stavu, ponechá si pronajímatel jistotu nebo její část, aby mohl pořídit předměty nájmu nové, srovnatelné s těmi, které byly na základě objednávky pronajaty.
5.5. Pronajímatel je na žádost nájemce povinen doložit skutečnou částku, kterou vynaložil na opravu či znovuuvedení předmětu nájmu do původního stavu nebo skutečnou částku vynaloženou na pořízení nového předmětu nájmu.
5.6. Výše vratné jistoty je v případě zaslání předmětu nájmu na adresu nájemce uvedena na faktuře, kterou zasílá pronajímatel nájemci poté, co nájemce učinil objednávku prostřednictvím e-shopu na webových stránkách, prostřednictvím sociálních sítí nebo je objednal jiným způsobem, nebo je nájemci oznámena písemně spolu s potvrzením objednávky emailem, který zasílá pronajímatel nájemci poté, co nájemce učinil objednávku prostřednictvím e-shopu na webových stránkách, prostřednictvím sociálních sítí nebo je objednal jiným způsobem, ze kterého je zřejmé, jaké předměty chce zapůjčit (pronajmout) a v jakém termínu si je přeje zapůjčit (pronajmout).
5.7. O finanční částce, kterou si pronajímatel z kauce ponechá, je povinen písemně informovat nájemce, a to nejpozději do 7 pracovních dnů od data převzetí předmětů nájmu od přepravce. Za písemné sdělení se pro tyto případy považuje také elektronická komunikace, např. formou e-mailu či SMS zpráv. Toto ustanovení se použije obdobně také pro osobní předání předmětů nájmu
5.7. V případě, že výše škody přesáhne výši Jistoty, je pronajímatel oprávněn nájemci vystavit fakturu na doplacení zbylé výše vzniklé škody.
6. Odstoupení od nájemní smlouvy
6.1. Nájemce bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od nájemní smlouvy o dodávce předmětu nájmu, který byl upraven podle přání nájemce nebo pro jeho osobu.
6.2. Pro odstoupení od nájemní smlouvy může nájemce využit vzorový formulář poskytovaný pronajímatelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od nájemní smlouvy může nájemce zasílat mimo jiné na adresu provozovny pronajímatele či na adresu elektronické pošty pronajímatele info@ijkevent.cz.
6.3. V případě odstoupení od nájemní smlouvy dle čl. 6.2 obchodních podmínek vrátí pronajímatel peněžní prostředky přijaté od nájemce do čtrnácti dnů od odstoupení od nájemní smlouvy nájemcem, a to stejným způsobem, jakým je pronajímatel od nájemce přijal. Pronajímatel má právo vrátit plnění krácené dle podmínek v odstavci X.X. Pronajímatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté nájemcem jiným způsobem, pokud s tím nájemce bude souhlasit a nevzniknou tím nájemci další náklady. Odstoupí-li nájemce od nájemní smlouvy, pronajímatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky nájemci dříve, než mu nájemce vrátí veškeré předměty nájmu, nebo prokáže, že předměty nájmu pronajímateli odeslal.
6.4. Nárok na úhradu škody vzniklé na předmětu nájmu je pronajímatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku nájemce na vrácení ceny nájmu.
6.5. V případech, kdy má nájemce v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od nájemní smlouvy odstoupit, je pronajímatel také oprávněn kdykoliv od nájemní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí předmětu nájmu nájemcem. V takovém případě vrátí pronajímatel nájemci cenu nájmu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený nájemcem. Nájemce má právo na odškodnění dle podmínek v odstavci X.X.
6.6. Je-li společně s předmětem nájmu poskytnut nájemci dárek, je darovací smlouva mezi pronajímatelem a nájemcem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od nájemní smlouvy nájemcem, nebo pronajímatelem pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a nájemce je povinen spolu s předmětem nájmu pronajímateli vrátit i poskytnutý dárek.
6.7. Pronajímatel si vyhrazuje právo od nájemní smlouvy odstoupit, pokud neobdrží cenu nájmu v době splatnosti.
7. Přeprava a dodání předmětu nájmu
7.1. Druh dopravy je zvolen nájemcem při vytváření objednávky na webovém rozhraní obchodu. U každého druhu dopravy je zároveň informace o ceně dopravy.
7.2. Pronajímatel předmět nájmu odešle pět dní před termínem akce s předpokládaným doručením 2-3 pracovní dny, za předpokladu, že do tohoto dne proběhla akceptace objednávky pronajímatelem a došlo k připsání platby nájemného za pronájem předmětu nájmu na účet pronajímatele. Pronajímatel neručí za termín doručení předmětu nájmu dopravcem.
7.3. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku nájemce, nese nájemce riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
7.4 Je-li pronajímatel podle nájemní smlouvy povinen dodat předmět nájmu na místo určené nájemcem v objednávce, je nájemce povinen převzít předmět nájmu při dodání. Pokud nájemce bezdůvodně odmítnete převzít předmět nájmu, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat předmět nájmu ze strany pronajímatele, ani za odstoupení od smlouvy ze strany nájemce.
7.5. V případě, že je z důvodů na straně nájemce nutno předmět nájmu doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je nájemce povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním předmětu nájmu, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení a dalších nákladů, které pronajímateli z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou.
7.6. Při převzetí předmětu nájmu od přepravce je nájemce povinen zkontrolovat neporušenost obalů předmětu nájmu a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a pronajímateli. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí nájemce zásilku od přepravce převzít. Nájemce i v případě nepřevzetí předmětu nájmu informuje pronajímatele.
7.7. Okamžikem převzetí předmětu nájmu nájemcem (nebo okamžikem, kdy nájemce měl povinnost předmět nájmu převzít, ale v rozporu se smlouvou tak neučinil), na nájemce přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu předmětu nájmu.
7.8. Nájemce vrací předmět nájmu pronajímateli po uplynutí doby pronájmu osobním doručením, nebo odesláním kurýrní službou na adresu Bratří Čapků 669, 441 01 Podbořany. Čas osobního předání musí být domluven a odsouhlasen oběma smluvními stranami. Náklady na navrácení předmětu nájmu pronajímateli jsou hrazeny nájemcem.
7.9. Další práva a povinnosti stran při přepravě předmětu nájmu mohou upravit zvláštní dodací podmínky pronajímatele, jsou-li pronajímatelem vydány.
8. Práva z vadného plnění
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
8.2. Pronajímatel odpovídá nájemci, že předmět nájmu při převzetí nemá skryté vady. Zejména pronajímatel odpovídá nájemci, že v době, kdy nájemce předmět nájmu převzal:
8.2.1. má předmět nájmu vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které pronajímatel nebo výrobce popsal nebo které nájemce očekával s ohledem na povahu a stáří předmětu nájmu a na základě reklamy pronajímatelem prováděné,
8.2.2. se předmět nájmu hodí k účelu, který pro jeho použití pronajímatel uvádí nebo ke kterému se předmět nájmu tohoto druhu obvykle používá,
8.2.3. předmět nájmu odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
8.2.4. je předmět nájmu v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
8.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
8.3. Ustanovení uvedená v čl. 8.2 obchodních podmínek se nepoužijí u předmětu nájmu půjčovaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení předmětu nájmu způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého předmětu nájmu na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou předmět nájmu měl při převzetí nájemcem, nebo vyplývá-li to z povahy předmětu nájmu.
8.4. V případě projeví-li se vada v průběhu doby zapůjčení, je nájemce povinen o této vadě neodkladně informovat pronajímatele a vyvarovat se činnostem, které by vedly k dalšímu poškození předmětu nájmu.
8.5. Práva z vadného plnění uplatňuje nájemce po předchozí domluvě s pronajímatelem u pronajímatele na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné, nebo pomocí elektronické komunikace a následným odesláním předmětu nájmu na adresu pronajímatele.
8.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností pronajímatele za vady může upravit reklamační řád pronajímatele.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1. Pronajímatel není ve vztahu k nájemci vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.2. Vyřizování stížností nájemců zajišťuje pronajímatel prostřednictvím elektronické adresy info@ijkevent.cz. Informaci o vyřízení stížnosti nájemce zašle pronajímatel na elektronickou adresu nájemce.
9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z nájemní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi pronajímatelem a nájemcem z nájemní smlouvy.
9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.5. Pronajímatel je oprávněn k pronájmu předmětu nájmu na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.6. Nájemce tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10. Ochrana osobních údajů
10.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů nájemce pro účely plnění nájemní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností pronajímatele plní pronajímatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.
11. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
11.1. Nájemce souhlasí se zasíláním informací souvisejících s předmětem nájmu, službami nebo podnikem pronajímatele na elektronickou adresu nájemce a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení pronajímatele na elektronickou adresu nájemce. Svou informační povinnost vůči nájemci ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů nájemce pro účely zasílání obchodních sdělení plní pronajímatel prostřednictvím zvláštního dokumentu
11.2. Nájemce souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je objednávka na webové stránce možná provést a závazky pronajímatele z nájemní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač nájemce, může nájemce souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
12. Doručování
12.1. Nájemci může být doručováno na elektronickou adresu nájemce.
13. Závěrečná ustanovení
13.1. Pokud vztah založený nájemní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
13.2. Volbou práva dle čl. 13.1 obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
13.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
13.4. Nájemní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována pronajímatelem v elektronické podobě a není přístupná.
13.5. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od nájemní smlouvy.
13.6. Kontaktní údaje pronajímatele: adresa pro doručování Podbořany, Bratří Čapků 669, 44101, adresa elektronické pošty jirka@ijkevent.cz, telefon 730983188.
V Podbořanech dne 31.8.2024